Backoffice gebruikers

Backoffice gebruiker aanmaken #Backoffice

343 views 7 juni 2017 11 januari 2024 KindPlanner 0

In de backoffice kunnen verschillende gebruikers aangemaakt worden. Aan een gebruiker dienen bepaalde rechten/rollen toegekend te worden alvorens deze gebruik kan maken van de functionaliteiten binnen KindPlanner. Een gebruikersrol kan zo ingericht worden dat, bijvoorbeeld, een planningsmedewerker enkel toegang heeft tot het planningsoverzicht in de backoffice en het planbord.

Uitleg

  1. Ga naar Instellingen > Users > Nieuw
  2. Voer bij Login het e-mailadres van de gebruiker in
  3. Klik op het veld Business Unit en selecteer uit de formulier-assistent de naam van de betreffende organisatie
  4. Voer bij Email nogmaals het e-mailadres in
  5. Onder Roles kunnen één of meerdere rollen toegekend worden; vink deze aan*
  6. Kies voor Opslaan
  7. De betreffende gebruiker ontvangt nu een e-mail met daarin een link om een wachtwoord aan te maken

*Ga naar Rollen voor meer informatie over de verschillende rollen en bijbehorende rechten.